Followers

29.6.2012 ^__^

happy birthday to you
happy birthday to you
happy birthday to zulhelmi
happy birthday to you :)


selamat ulang tahun yang ke 18..
hehe,ok2 memang tua cikit dari ak :)
tapi tak ape, ak pun nanti tua jugak..
semoga hari jadi kali memberi ko seribu satu kenangan 
yela sebab sambut hari jadi dekat U tahun ni :)
so mesti happy cikit :)

jap2 macam dengar ko nak hadiah je,hehe
nak la tu,nak erk?? :)
nak kena la balik slim dulu baru dapat :)

aku dapat ucapkan dekat sini je..
sebenarnya,aku nak wat video tapi waktu tak mengizinkan
ni je yang aku sempat buat..
nak surprise,hehe balik slim dulu laa :)

ok ye bro selamat hari jadi ^_^












KADANG-KADANG REALITI TAK SEINDAH ILUSI ^_^

No comments: