Followers

KATA-KATA YANG MEMBERI AKU KESEDARAN

Assalamualaikum 


Rasanya semua orang pernah rasa apa itu makna kegagalan..bila kita kena,mesti dok sedih,menagis tak terhenti2 sop..sop..hilang semangat terus..dila pun,rasa macam tu time ambik result SPM..wah tak tahu nak labelkan apa perasaan ni..nak kata gembira ada juga,sedih pun ada..sampai sekarang dok fikir je lagi pasal result SPM tu, walaupun hampir 3 minggu berlalu..bukan nak cerita sedih kat sini..nak minta simpati ke apa,tak..tak..nak kongsi satu ayat ni,ayat ni buat dila tersedar dan boleh terima segala kegagalan.. dila jumpa ayat ni pun melalui FB..tapi dila betul2 rasa ada semangat balik :D


share melalui fb haslinda alias..
DILA NAK KONGSI KAT SESIAPA YANG DOK PATAH SEMANGAT TU..BACA DAN FAHAMI..


semoga kita sama-sama terus bangkit dari kegagalan..
hope have a nice day :D
KADANG-KADANG REALITI TAK SEINDAH ILUSI ^_^

No comments: