Followers

T A H N I A H !!!




salam..
comeeellnnye!!! ^^
ni je gambar yang dila tetarik kat google
cute + comel la :))

first dila nak cakap tahniah kepada my teacher
cikgu siti bahiah ^^,
sbnarnye dila buat entry ni sebab kisah cikgu unik jugak la,hehe
knpe dila kat unik,sebab cikgu 15 tahun kahwin baru tahun ni,Allah kurniakn 
seorang anak kepada mereka..siapa tak seronok an :)

dila dah tengok dah cikgu,tak sangka sekarang dah 7 bulan
wah very fast la :))
suami cikgu lak,hehe senyum je la..mesti tak sabar nak jadi seorang ayah
15 tahun tunggu kot..
ade lagi satu kisah..sebnarnye suami cikgu lahir 29.2
dan bulan 2 jugak cikgu akan melahirkan anak mereka,tak sangka
tahun depan bulan 2 akan sampai 29..
dalam kalender 29.2 akan wujud 4 tahun sekali..
memang tahun depan,akan memberi senyuman kepada  
cikgu dan suaminye..^^
 
hehe,yang syok jugak, cikgu kata dila kurus :)
wah memang kembang kempis la di watnye,hehe
moral value yang dila dapat kisah cikgu ni,
satu perkataan sje SABAR! ^^
dan terus berdoa,
bye2 u all :)




KADANG-KADANG REALITI TAK SEINDAH ILUSI ^_^